11.4.10

På slankekur etter karbo kost

Silje som var med i Farmen på TV2 måtte på slankekur etter å ha levd på betydelig mye mer karbohydrater enn det hun normalt lever på.

- Jeg følte meg ikke i god form der inne. Kroppen bar preg av mye karbohydrater og stivelse. Kosten bestod av poteter og mel så kroppen fikk sjokk, sier hun.
 - Fordøyelsen funket ikke der inne. Jeg tror ikke det er bra med så mye stivelse og karbohydrater, sier Silje som synes hun lever mye sunnere på hjemmebane
Dette er igjen med på å vise for meg at måten jeg spiser på er riktig.

Hun snakker og om den fete kumelken. I kombinasjon med mye karbohydrater så får man den effekten hun har fått. Om kosten ikke hadde inneholdt så mye karbohydrater hadde ikke resultatet blitt det som det ble.

No comments:

Related Posts with Thumbnails