6.4.10

Dagens bytte

Som nevn tidligere i dag, jeg er på jakt. Og i dag har jeg klart å få tak i et bytte. Ikke det jeg hadde trodd, men et jeg er veldig fornøyd med.

Fiberhusk
Jeg var innom en Bio butikk på vei hjem og så meg rundt. Jeg hadde gitt opp da jeg på nederste hylle så dette. Først så jeg bare hele, noe jeg har hjemme, men så så jeg en liten boks med malte loppefrøskall - Fiberhusk.

Billig var det ikke, 500g kostet 13 Euro. Det er vist ganske drøyt, så helt sikkert verdt pengene.

Det som viser seg å være et problem å få tak i, er kli. Jeg har både mandelmel og kokosmel, men kli sliter jeg med å få tak i......

Jeg kom ikke på hva det het da jeg var i butikken hvor jeg fant fiberhusk, så jeg skal innom og se igjen i morgen. Jeg var innom 2 andre butikker nå i ettermiddag og det var ikke snurten av kli å se der nei.

Sukrin har jeg heller ikke, men skal prøve meg med flytende stevia eller splenda på disse knekkebrødene. Ellers har jeg alt annet jeg måtte trenge.

2 comments:

Frida said...

Så bra at du fant fiberhusk! Hvordan går det med klijakten? Man skulle ikke tro at det er så eksotisk og særnorsk at det ikke er mulig å få tak i?

Line said...

Jeg fant jeg fant, innlegg om bakingen komme straks.

Related Posts with Thumbnails