15.4.10

Endelig skal jeg knekkes

Å få tak i kiropraktor her nede i Wien er ikke lett. De fleste er private og koster fryktelig mye. Det er en som tar "alle kasser" som vi sier her ende.

I Østerrike er det sånn at vi her e-kort som er våres forsikring. For meg så er det jobben som betaler, og jeg har en veldig bra forsikring.

Jeg har prøvd å få time hos kiropraktor i ganske mange mnd nå, faktisk helt tilbake til i fjor sommer da hofta låste seg og jeg ikke kunne gå og måtte akutt til kiropraktor i Norge.

Jeg ringte i dag, og har nå fått time neste torsdag kl 12. Jeg gleder meg faktisk. Har nå så vondt i ryggen (stammer fra hoftene) at selv det å nyse gjør vondt.

Så nå skal jeg knekkes opp litt.

2 comments:

Furine said...

Så bra at du omsider har fått time! Lykke til!
Anbefaler framleis MBT-sko ;) Visstnok bra for vonde hofter også (eg kan ikkje seie det med sikkerheit, sidan eg ikkje har problem med hoftene).

Line said...

Tusen takk.

Jeg burde ta en titt på de skoene, kanskje de gjør susen.

Related Posts with Thumbnails