10.4.10

Lavkarbo godis

Var på kurs med Odin i dag. Fikk masse å jobbe videre med, og skal treffes igjen neste uke. Merker markant bedring på han, bare på en uke.

Var og innom en butikk som har en del lavkarbo produkter og fikk fylt opp lageret litt. Er et stykke unna, så ble litt.

Burde vare en stund ja

Bakerst er det 2 bakeblandinger. Begge inneholder 3.53g karbs pr 100g ferdig produkt.
Walden farms Ketschup, grei erstatning
Cavalier sjokolade/hasselnøtt pålegg - har reddet kvelder tidligere
DeBron mørk sjokolade - 1.5g net karbs pr plate
DeBron gummi - 0 eller 0.2g karbs pr 100g/pose
DeBron søt lakris - 0.5g karbs pr 100g/pose
Frokostblanding - Den er ny. Det er 9.87g karbs pr 100g. Noe jeg ikke syntes er ille. En porsjon er 30g
Den inneholder sojaflak, soja kjerner, papaya, ananas, kokoschips, mango og rismel.
Det er noe å ha når en er lei alt annet.

Det er greit å ha noe på lager den dagen man bare må ha noe. Jeg er heldig og reagerer ikke spesielt mye på sukkeralkoholer. Gjør du det, bør man begrense seg ganske så mye.

4 comments:

Frida said...

Bra du ikke reagerer på maltitol da. Jeg merker at magen begynner romle bare av å se på bildet. En del av det deBrons-godiset er jo faktisk ganske godt. Men mer enn 2 stk lakrisbiter og jeg har stevnemøte med doen resten av kvelden.

Lurt å ha noe backup. Jeg har en sånn kveld akkurat nå hvor jeg føler at jeg bare måååå ha noe. Tror det blir bringebær med krem :) Eller lavkarbiske pannekaker med bringebær kanskje? Bringebær er alltid min redning.

Line said...

Jeg pleide å gjøre det, men nå har jeg bygget meg opp en toleranse. Jeg skal ikke spise for mye, får luft i magen, men tåler mye mer enn før.

Bringebær er godt, nå kommer snart frisk til butikken her nede, står helt klart på innkjøpslista mi.

Birgitte said...

Hvilken butikk kjøpte du dette i? :)

Emma said...

Skjønner ikke hvor du får ifra at det er så lite karbohydrater i varene? Når jeg er inne på siden til DeBron står det at lakrisen har over 50g karb per 100g, og den mørke sjokoladen du har skrevet har 2,8karbs, står det og at har over 50 karbs. Kan du fortelle meg hva du mener med det? For skjønner ikke hvor du får tallene fra? :o

Related Posts with Thumbnails