6.3.10

Dim Sum and then some

Jeg kan med en gang si at turen ble ikke noe lavkarbo, men det viste jeg at den ikke kom til å bli før jeg dro over. Med så mye farting, måltider hos andre, måltider ute, det kom bare til å bli stress.

Andre dagen i Seattle, var det familie som som var på menyen, det og Dim Sum. Jeg har aldri spist det før, men siden det avsluttingen av Chenese New Year så passet det bra med Dim Sum.

Mye var godt, noe var sært, og noe var bare ekkelt. Vet ikke om jeg har riktig navn på alt, men jeg prøver meg

Nederst til venstre er Tripe - Kumage. Smakte, men aldri igjen

Shrimp Dumpling, Spring Roll og Pork Dumplings. Alle 3 veldig gode, spesielt Shrimp Dumpling

Husker jeg helt ærlig ikke hva heter. Smakte helt greit. 

Baked BBQ Pork Buns - Søte utenpå med BBQ inni, sært men godt, veldig mettende

Det bakerst på bilde husker jeg ikke, men det foran er Sesame Ball. Søtt og klissete, holdt med en halv.

Igjen noe jeg ikke husker, men mener det er en eller annen dumpling. Smakte helt greit.

 
Egg Custard. Tart. Helt greit
 
Sist men ikke minst, Fortune Cookies. 

Hele opplevelsen var morsom. De var stadig bortom bordet og spurte om vi skulle har noe mer. De gikk rundt med vogner med små tre esker med mat. Det er nok ikke noe jeg kommer til å gå på ofte, men det var noe som var veldig godt. Alt i alt, morsomt å ha prøvd.

Then som ble shopping som jeg allerede har skrevet om her

1 comment:

Kirkerotta said...

Dim sum er bare så utrolig godt! Lenge siden jeg har smakt det nå. Men jeg pleier å bestille det jeg vet jeg liker. Hehe... Tror ikke heller at Kumage ville falt i smak.

Har vært i Kina et par ganger, og der fikk vi server masse rart, ikke alt som smakte godt nei.

Related Posts with Thumbnails