1.3.10

100 Day Challenge USA/Canada II

En liten oppdatering på hvordan jeg ligger an. Har endelig fått lagt i sammen tallene og jeg ligger nå bare 30 000 skritt unna målet. Det betyr at jeg ligger langt foran skjemat som sier 84 000 denne uka og 24 000 på 2 dager neste uke.

Jeg vil komme i mål denne uka, men det betyr jo ikke at jeg skal stoppe, er bare å fortsette og se hvor mye jeg klarer. Det er selvfølgelig deilig å hat litt å gå på med tanken på jetlag og slike ting.

Syntes jeg har vært flink. Har en uke med 150 000 skritt, som gir et gjennomsnitt på nesten 22 000 pr dag, noe jeg helt klart er fornøyd med. Jeg har enkelte dager med veldig lite skritt, og noen med veldig mye. Nå er det bare å stå på siste par dagene.

3 comments:

Kirkerotta said...

Wow! Fantastisk innsats! Skjønner ikke hvordan du får til å gå så mye, jeg er selv ikke noe glad i å gå ,men det er bare å bøye seg i støvet!!!

Anette s. said...

Fantastisk Line :-) Du har jo vært superflink! Når reiser du til New York?? Neste uke?

I norge er det superkaldt i dag så her går det i nedtelling til Florida tur! Gleder megt il å få litt mer behaglig temperatur ja..

Ha en fin dag

Line said...

Tropico - Er fornøyd med dette ja, det er helt sikkert. Skritteller er en motivasjon, helt klart.

Anette - Regner med at du teller ned ja, hadde jeg og gjort. Jeg reiser til New York om 4 dager. Gleder meg. Elsker New York.

Related Posts with Thumbnails