18.3.10

Ordentlig igang igjen

Da har jeg fått orden i sysakene som man sier.

Jeg fikk i går laget mat til å ta med meg på jobben samt planlagt litt mat fremover. Motivasjonen er på topp og jeg er igang igjen. Det føles godt. Mer mat skal lages i helgen og jeg skal komme igang med treningen.

Dagens frokost er bacon/oste kjøttkaker. Lunsjen er blomkålmost m/bacon og ost, samt stekte pølsebiter. Middagen vet jeg ikke enda, men skal nok finne på noe når jeg kommer hjem. Jeg gleder meg faktisk til å spise ordentlig mat igjen. Mat som ikke gjøre at jeg er oppblåst, trøtt og slapp.

I morgen er det 18 uker til jeg skal til Norge. Målet for denne perioden er å se hvor god form jeg kan komme i. Ønsket er å komme ned 10-12kg fra julevekten, men først må det jeg har gått opp bort.

Jeg håper at jeg vil merke det på leddene, de har jeg lagt merke til er vonde om dagen. Ikke bære knærne, men og fingrene og albuene. Jeg tar Glukosamin og håper at det skal hjelpe på og.

"Piller" jeg tar er:
  • Glukosamin (bra for ledd)
  • Magnesium/kalsium/sink kombi
  • Multiviatminer
  • Krom
Og i de neste 2 ukene tar jeg noe for å få renset tarmene. Om det funker, det vet jeg ikke, men ingenting av det som er i pillene kan gjøre noe skade, så da prøver jeg. 

2 comments:

Kirkerotta said...

Så flott at du er i gang igjen! Ingenting er bedre enn å hoppe i det!

Lykke til med å komme deg nedover!

Ser forresten ut som dere hadde en flott tur til New York! Du reiser virkelig mye! *misunnelig*

Line said...

Helt sant. Og tusen takk.

Ja, har hatt kjempe tur. Mer bilder kommer helt klart.

Related Posts with Thumbnails