20.3.10

I morgen er jeg død

I dag har jeg meldt meg på 4 uker prøve på et treningssenter som ligger 400m fra der jeg bor. Jeg er egentlig medlem et annet sted, men har vært litt støttemedlem og det er litt mer tungvindt å komme seg dit.

Jeg har egentlig ikke råd til å bli medlem her, men jeg prøver 4 uker for å få tilbake litt av motivasjonen.

I dag var jeg der og fikk satt opp et styrke program sammen med en trener. Jeg må si at jeg liker det veldig godt. Man bruker et chip kort som man stikker i apparatet. Det stiller seg da inn til dine vekter og til dine innstillinger. Man trener 1min på hver og så har man 30sek til å komme ser på neste apparat. Det er 2 cardio apparater og, som er 4min hver. I midten står det et rør med vann som blåser bobler i 1min og som har pause i 30sek. Man skal kjøre 2 runder og det tar totalt 34min.

I tillegg har de masse forskjellige timer som Zumba, Pilates, Yoga, spinning, styrketrening i gruppe og mange flere I dag prøvde jeg Tae Bo for første gang. Utrolig morsomt. Jeg har grønt belte i TaeKwon-Do så dette var noe som passet for meg.

Jeg fikk kjørt meg virkelig med først styrketrening (1 runde hvor det ble stilt inn av trener og en ordentlig runde) og så 1 time med tae-bo. Jeg skal virkelig kjenne det i morgen. Har ikke trent slik på lenge. Var utrolig morsomt og i morgen skal jeg trene igjen....om jeg klarer å bevege meg. Da er det Zumba på programmet.

Edit to add: Glemte å si at som oppvarming så gikk jeg på møllen. Jeg hadde 2 runder med 2.5min med løping på 7.5 og 1min på 10. Uten å få vondt i knærne. Det var utrolig morsomt. 

No comments:

Related Posts with Thumbnails