21.3.10

100 Day Challenge - Resultatet

Målet var å gå 1 200 000 skritt på 100 dag. Snitt på 12 000 pr deg. Og det klarte jeg.

Da alle 100 dagene var over hadde jeg gått 1 278 146 skritt. Det er jeg utrolig fornøyd med.

Jeg hadde dager da jeg gikk mye over, og så hadde jeg dager da jeg gikk mye under de 12 000 jeg skulle ha hver dag. Laveste dagen var på 3220 skritt og den høyeste dagen var på 42306. Den siste i Canada da vi gikk 26km på 5 timer.

Det har vært en motivasjon å ha et slikt challenge, så det er noe jeg skal fortsette med i forskjellige former.

Da jeg var i New York var vi innom NBC butikken. Der hang denne t-skjorten fra The Biggest Loser. Måtte selvfølgelig ta bilde hihi.

2 comments:

Kirkerotta said...

Gratulerer med å ha klart målet! Kjempe bra jobbet!
Den t-skjorta var kul da!!!!

Line said...

Den var utrolig kul. Grunnen til at jeg ikke kjøpte den var at den var i tykk bomull. Hvis ikke hadde den vært perfekt til å trene i.

Related Posts with Thumbnails