10.3.10

New York here we come

Da er ting pakket og klart til New York. Flyet vårt går 1120 og vi drar snart ut til flyplassen. Vi flyr direkte inn til JFK, noe jeg ikke har gjort før. Alle tidligere turer til New York har vært til Newark.

Pakking tok meg 30min for ca 2 timer siden. Tror aldri jeg har pakket så sent før en tur, ikke at jeg var stressa av den grunn. Eneste jeg oppdaget er at jeg har glemt adapteren min i USA, så vi får kjøpe oss en ny en. Plagsomt, men greit nok.

Vi har et fullstappet program hver dag, må utnytte den lille tiden vi har der borte. Uheldigvis ser det ikke ut som om vi er så heldig med været, det har vært sol helt til i dag, så er det regn til vi reiser og så sol igjen. Jippi.

En hel dag går med til shopping ut ved Woodbury Outlet Mall. Har med handle liste fra gud og hvermann. Men vi får se hva vi får tak i. Har selvfølgelig en tom og en nesten tom koffert med meg. Siste gang jeg har lov til å ta med 2 stk uten å betale noe ekstra.

Ellers skal vi se alt som er å se i New York. Ihvertfall prøve. Kamera er med, så det blir sikkert tatt mange bilder. Jeg jobber meg igjennom bildene fra Vancouver, har over 10GB med bilder, så det er litt.

Håper alle har en like herlig helg som meg.

1 comment:

Anette s. said...

Koooos deg masse i New York! My favorite place to be!! I LOVE that town.Håper du får tid til masse sightseeing , shopping , cafe besøk og noen gode drinker ;-)
Magnolia Bakery har jo helt fantastiske cupcakes men det vet du vel..
Woodbury Commons er helt herlig. Hvis du har tid burde du spise på Appelbees. Min favoritt restaurant da jeg bodde i Chicago ;-)

Som sagt god tur!! Jeg har nedtelling til Florida tur. Bare 9 dager igjen ;)

Related Posts with Thumbnails