23.3.10

Dagens treningsantrekk

På lørdag som var meldte jeg meg på 4 uker med prøve trening på et senter som er 400m fra der jeg bor. Planen er å gå minst 5 dager i uka. Jeg har og en del treningsklær og har tenkt å prøve å ha på meg noe forskjellig hver dag og poste bilde her. Jeg har ikke så mye at alt er "nytt" hver dag, men tror jeg har nok til at jeg kan ha kombinasjoner som ikke er like noen av de andre dagene. Så får vi se.

Jeg har ikke kommet så langt at jeg har fått postet tidligere i dager, så i dag blir 3 dager på en gang, men fra og med neste treningsdag blir det de dagene jeg trener.

Lørdag 20.03.10  
 
Turkis topp med svart capri bukse

Søndag 21.03.10
Pink top med brun capri bukse

Tirsdag 23.03.10
Lilla top med blå lang bukse

Ikke beste vinkelen å ta bilde fra, men det er ikke lett å ta bilder av en selv uten stativ. Og ja, burde smile, for trening er gøy, men jeg så ut som en idiot hihi

No comments:

Related Posts with Thumbnails