27.3.10

Kjære søte snille knær

Vi har vært igjennom denne runden før, og vi ble enig om at det ikke skulle bli en repetisjon av denne hendelsen igjen. Du fikk viljen din med masse hvile, støtte, varme omslag og ingen store anstrengelser. At du og fikk litt strøm behandling snakker vi ikke om.
Strømbehandling for knærne i fjor vår
Etter å ha latt deg få viljen din i snart et år nå, har jeg bestemt at nå er det på tide at du følger mine regler, men jeg kan gå med på kompromisser.

Mine regler er:
  1. Du skal tåle trening 4-5 ganger i uka
  2. Litt hopp og sprett, men ikke for mye
  3. Du skal få tid til å bygge deg opp
Til gjengjeld så skal jeg gå med på:
  1. Null løping til du er sterk nok
  2. Tilstrekkelig med hvile mellom hver økt
  3. Is når det trengs

Hvis vi begge følger disse reglene, så må det da være mulig å være venner, og ikke sånn som nå, hvor du skaper ubehag for meg.

No comments:

Related Posts with Thumbnails