30.3.10

My fat pants.....

Har du noen kg ekstra på kroppen, så har du en slik bukse. Den bukse du bruker når du ikke føler deg komfortable i noe annet. Det er ikke nødvendigvis en joggebukse, det kan være en litt stor jeans eller dress bukse.

For meg er det jeans. Jeans med mye stretch og som var den eneste buksen som passet da jeg var på mitt største. Det er de buksene jeg har på meg i dag.

De er heldigvis alt for store, og jeg føler meg ikke vel når jeg har dem på meg. Men, jeg føler meg mer ukomfortabel i de fleste andre buksene mine, og de som passer er til vask. Så da ble det fat pants.

Det som skremmer meg mest er om disser buksene er de eneste som kommer til å passe igjen. At alle andre bukser får fettet til å tyte, en gedigen Muffin Top som henger utenfor buksa.

Jeg sliter med å komme igang ordentlig. Jeg klarer meg kjempe fint et par dager, men så skjer det noe utenfor rutinen, og jeg bryter på en eller annen tulle ting. Hvorfor vet jeg ikke, men det er noe jeg må jobbe med og finne ut av.

Man sier at man er seg selv sin verste fiende når det kommer til å gå ned i vekt, og det er jeg enig i. Det er hodet som stopper, hodet som ødelegger, hodet man må virkelig jobbe med.

Which are your fat pants?

2 comments:

Kirkerotta said...

Huff ja, kjenner meg godt igjen i det at man er sin egen verste fiende. Har kjempet mot meg selv i mange år. Håper og tror at jeg kommer til å vinne denne kampen for alltid.

Dette klarer du! Stå på! Du er flink!

Line said...

Vi skal vinne denne kampen for alltid. Men det vil nok alltid være en kamp, men håper at vi ikke må kjempe så hardt etterhvert.

Tusen takk!

Related Posts with Thumbnails