3.3.10

Jeg må bare beklage

Jeg har sagt at jeg skal komme med innlegg fra turen, og de har ikke kommet. Jeg har slitt noe voldsomt med jetlag siden jeg kom hjem. Det er jeg ikke vant til, men så er det og lenge siden jeg var på den siden av USA. Pleier å fra til østkysten.

De to verste periodene på dagen er kl 14 og kl 1830, da sliter jeg noe voldsomt med å holde meg våken. Ellers har det kokt på jobben og Odin har tatt litt tid på ettermiddagen. Så når man er i seng i 2030 tiden, da er det ikke mye tid til å blogge.

I morgen er planen å komme i orden med bildene og få kommet med noen blogg innlegg. Så ikke gi meg opp helt enda, jeg har ikke gitt opp bloggen, langt derifra.

Så nå skal jeg legge meg, og endelig bli ferdig med dette tullet.

Kommer sterkere tilbake i morgen.

Natta

No comments:

Related Posts with Thumbnails