17.3.10

Verdens beste Ostekake

Det er den beste ostekaken jeg noen gang har smakt. Heldigvis er den umulig å få tak i her. Den lages bare et sted og det er hos Junior's i Brooklyn. Den var utrolig god, og det var en kombinasjon av mine to favoritt kaker.


Vi hadde ikke tid til å spise den der og da, men tok den med oss. Det var en god dessert på flyet hihi.


Utrolig god, og morsomt med gulrot kake kombinasjon. Kan absolutt anbefales om det er noen som skal til New York. Man får tak i det 2 andre steder i tillegg Brooklyn. Grand Central Station (der vi plukket opp våre) og på Broadway ved Times Square.

http://www.juniorscheesecake.com/

Nå er det slutt på ostekake og slike ting. Nå vil og skal jeg tilbake på lavkarbo, for jeg vet at det er da kroppen føler seg best. 

4 comments:

anette s said...

Høres ut som du har hatt en toppers tur :-) Cheesecake og carrotcake er også mine favoritter så en kombo hørtes lurt ut!!

Lykke til på veien til lavkarbo igjen. Gleder meg til å se flere bilder fra turene dine..

Ha en flott dag.

Anette S.

Line said...

Du reiser vel snart bort. Du kommer til å få det knall der borte.

Kaken var utrolig god. Og det kommer masse bilder etterhvert. Jobber med saken hihi

Ha en fortreffelig dag du og

Anette s. said...

Jeg laget bacon og parmasan burgerene dine i går :) Fantastisk gode!!! Jeg elsker å leve lavkarbo ;)

Jeg reiser på lørdag! Gleder oss enormt mye...Været har blitt bra der borte også ;-)

Gleder meg til å lese om hvordan det har gått med deg om 2,5 uke.

Snakkes. God Påske til deg og Odin!

Line said...

Å, så morsomt at du likte dem. Jeg hadde 2 av de til frokost i dag faktisk. Jeg er kjempe glad for at jeg er tilbake på lavkarbo igjen.

Du får ha en kjempe tur, kos deg masse, masse shopping og nyt solen.

Skal nok være noen oppdateringer å lese da ja.

God tur og God Påske fra Odin og meg.

Related Posts with Thumbnails