9.12.09

Pyntet til Jul

Da har jeg pyntet til jul. Ihvertfall her inne på bloggen.Forandring fryder, og siden det snart er jul så må man jo pynte litt. Eneste som mangler er blinkende lys hihi

Hjemme blir det ikke noe pynting i år. Jeg reiser til Norge i selve julen og orker ikke å komme tilbake til julepynt som skal ryddes bort. Jeg vurdere å sette opp en stake i vinduet. Det er den jeg har arvet etter min farmor. Men bare det å komme til julepynten i min lille leilighet får meg til å revurdere det. Er ikke lett når soverommet er stuen din, skapet ditt og kontoret ditt.

Jeg har og et kjøkken som og er badet mitt. Jeg har det heldigvis høyt under taket slik at jeg har høydeseng og har hele gulvplassen. Men med alt rotet mitt så blir det dårlig med plass uansett hvordan jeg prøve å ha det.

Kanskje det blir ryddig til jul.

No comments:

Related Posts with Thumbnails