11.12.09

Et par timer på kjøkkenet

På onsdag hadde jeg en ryddesjau i frysen og oppdaget at jeg hadde 2.2kg kalkunkjøtt liggende. Så jeg tok det opp og lot det tine over natten. Det resulterte i at i går ble det tilbragt en del timer på kjøkkenet med matlaging.

Første jeg lagde var kalkun i hvitløk ostesaus med bacon. Utrolig godt og lettvint. Jeg lagde og Chickenfingers, som er virkelig en av mine favoritter. Det siste jeg gjorde var å kverne resten av kjøttet til kjøttdeig, og lagde hamburger deig som jeg har latt stå over natten og som jeg stekte i dag.

Oppi alt dette som tok litt tid så lagde jeg og middag, som ikke var noe av alt det andre, det var faktisk ikke kalkun i det hele tatt, men Bacon-Cheese Roll

Her finner du alle oppskriftene

Alle oppskriftene jeg legger ut her i bloggen er lavkarbo

    No comments:

    Related Posts with Thumbnails