12.12.09

Shopping

I dag skulle jeg ut og se om jeg fikk tak i de siste 2 julegavene jeg mangler. Så jeg la ut til fots til nærmeste shoppingsenter. Alt skjer til fots om dagen, jeg må jo få disse skrittene mine.

Jeg kommer dit og titter, men finner absolutt ikke det jeg skal ha. Jeg stikker innom en butikk  som har en del klær jeg liker for og ta en titt. Kunne tenke meg en ny genser. Jeg går inn og begynner å lete etter riktig str. En dame kommer og spør om hun kan hjelper og jeg tenker hvorfor ikke.

Hun spør meg hvilken str jeg skal ha og sier 44. Nei, det skulle jeg ikke ha, og tar frem 42. Jeg prøver og den sitter som støpt. Jeg sier jeg kunne tenke meg å prøve en bukse og, men der måtte jeg ha 44. Hun gir meg 42 og sier prøv. På vei bort til prøverommet ser jeg en fin kjole som hun og gir meg, i str 42.

Jeg går inn i prøverommet og begynner og prøve buksa. Merkelig nok går den over lårene, og over rumpa, og jeg får til å lukke den. Den passer jo. Hun lurer på hvordan det går, og jeg må jo bare vise henne at hun hadde rett, den passet. Jeg prøver kjolen, og den og sitter kjempe bra. Det blir til at jeg tar med meg alt sammen.


Dette er kjolen jeg kjøpte. Var og kul over jeans.

2 comments:

Makronella said...

Kjempefin kjole - gratulerer med størrelsen -og kjolen

Line said...

Takker og bukker. Er veldig fornøyd med den selv. Passer veldig bra over bukse.

Related Posts with Thumbnails