14.12.09

Odin på jobb

I dag er Odin med på jobben. Vi skal til dyrlegen rett etter jobben, så da er det greit å ta han med. Jeg er såpass heldig at jeg har lov til å ha han med meg. Jeg gjør det ikke hver dag, er ikke alle kollega som er like begeistret, men en gang iblant går det bra.

Han kjenner godt til folka på jobben og hvor vi skal når vi går forskjellige steder. Heisen kan han og nå, og går ikke ut før damen sier 8 etg. Veldig søt. Og de fleste på jobben er veldig begeistret for Odin (bare ikke de jeg sitter med) og leker villig med han når vi kommer forbi.

Rabbis blodprøven til Odin var ok så i dag skal vi ta siste orm-kur før vi reiser og så skal alt være i orden til Norges tur. Jeg er spent på hvordan det kommer til å gå. Vi må og til dyrlegen i Norge neste mandag. Da skal han ha samme orme-kur som i dag.

Ellers må jeg si jeg er imponert over pelsen. Han gikk hele veien til jobben i dag, selv om det var -7 grader ute. Han hadde på seg Hurtta dressen sin, uten hadde det ikke godt, men ellers løp han hele veien. Pelsen hans er dessverre ikke tykkere enn en t-skjorte, så det hjelper ikke mye.

No comments:

Related Posts with Thumbnails