30.11.09

100 Day Challenge

I dag er det 100 dager til 10 mars. Da skal jeg ut på tur og tenkte at jeg skulle sette en liten utfordring for meg selv. Det skal gå på forskjellige ting, men alle jeg kan jobbe mot og ha kontroll på om går eller ikke.

Her er mine mål.

  • 1 200 000 Skritt
  • 50 timer på spinning sykkelen

I løpet av disse 100 dagene skal jeg og spise så rent som mulig. LCHF er det som står på programmet. Jeg skal jobbe med det mentale og fortsette å få hodet på riktig plass og at jeg har kontroll over situasjoner hvor jeg ikke hadde kontroll før.

Jeg har og en del timer med min personlige trener Stephan som jeg skal igjennom. Men siden det ikke bare går på meg så setter jeg ikke det opp. Vekten kunne og vært et mål, men vekten er ikke noe stress og skal heller ikke være et stress moment.

1 200 000 skritt er et snitt på 12 000 hver dag, som ikke er så mye. Jeg har dager hvor jeg har over 30 000 skritt. Men i løpet av disse dagene skal jeg hjem til Norge i 2 uker å feire jul. Jeg skal og til USA/Canada i 2 uker under OL. Så det kommer til å bli dager der jeg ikke har 12 000 skritt så da får jeg bare trø til på andre dager.

1 comment:

Iselin said...

Lykke til!! Dette klarer du!

Og hvis det er 100 dager til 10. mars, er det 99 dager til bursdagen min! Woho! :D

Related Posts with Thumbnails