6.12.09

Odin


Odin

Odin er en 2.5kg tung chihuahua som kom inn i mitt liv ved en tilfeldighet i mars i går. Han ble 1 år 3 desember og har gitt meg så mye glede i den tiden jeg har hatt han.

Jeg hadde aldri et ønske om å få en chihuahua. Skulle jeg ha hund så skulle jeg ha golden retriever eller noe lignende. Men nå ble det slik at Odin kom til meg. Og det er vi begge to glade for.

Odin er ingen veske hund, eneste gangene han er når vi reiser med t-bane eller annen offentlig transport, da er det veske eller bitekurv som gjelder, så da blir det veske. Ellers går vi i fjellet, nordic walking, tur i skogen og alt det andre som hunder liker.

Han skal bli med til Norge den 18 desember, noe jeg gleder meg veldig til. Han er ikke spesielt glad i kulden, men med strikkegenseren fra AB og Hurtta dressen sin håper vi på at det skal gå greit.

Vi har det mye gøy sammen, og pga han har jeg møtt noen fantastiske mennesker som har blitt en del av mitt liv. Vi har mange år foran oss sammen, morsomt skal vi ha det. 


Fine strikkgenseren



Hurtta dress for brukshunder



Kose med bamsen sin

 
Det Odin liker best, å bli klødd på magen



Odin som synger mens han leker, noe han gjør ofte

2 comments:

Lilleyam said...

Odin var en skikkelig søting :-)

Gi han et klø-på-magen fra meg

Line said...

Det syntes jeg og hihi. Og det skal jeg, han blir nok fornøyd da ja.

Related Posts with Thumbnails