23.12.09

Odin sin første flytur.

Fredag 18 desember fløy jeg og Odin til Norge. Og nå i ettertid er jeg glad jeg fløy da med tanken på alle forsinkelser det har vært i Europa. Og med en hund hadde ikke det vært noe hyggelig i det hele tatt.

 Odin og jeg startet fra Wien tidlig, for først var det et par timer på jobben.





Vår snille nabo kjørte oss til flyplassen hvor innsjekk gikk veldig greit. Vi ruslet rundt på flyplassen en stund før vi gjorde oss klar før Odin sin første flyreise.



Odin måtte sitte i reisevesken sin igjennom hele turen, men fikk komme opp ved hver mellomlanding. 

 
 
Odin var utrolig flink og holdt seg rolig så og si hele turen. Var litt turbulent fra Munchen til Oslo så da fikk han låne en hånd. 

 
Vi mellomlandet som nevnt i Munchen og da fikk han strukket på bena og noe å tygge på.


Kjempe happy var han ikke, men det var ikke noe problem

I Oslo ble vi møtt med -18 og Odin hadde null interesse av å gjøre det han egentlig trengte, inn i varmen var det eneste han tenkte på


Siste turen gikk til Stavanger, og det var en veldig trøtt tass som satt i vesken.



Vi var begge veldig glade da vi endelig kom til Stavanger. Det var to trøtt kropper som krøp i seng lenge etter midnatt. Odin var kjempe flink hele turen, noe jeg egentlig regnet med. Igjennom tollen i Oslo gikk alt greit og raskt, alt var i orden.

No comments:

Related Posts with Thumbnails