7.12.09

100 Day Challenge - Uke 1

Da er første uke på 100 Day Challenge over. Resultatet er rett over 84 000 skritt som er det jeg må ha for å ligger til målet. Hadde et par dager med godt over 12 000 skritt, men så ble det et par dager under 12 000 så da ble totalen litt over 84 000.

Denne uke er målet å forbedre det. Må begynne å satse på at jeg skal ha over 12 000 pr dag og ikke gå over i ukedagene og sløve i helgene.

Ellers har det ikke blitt noen timer på spinning sykkelen så det må ihvertfall skjerpes. Er i Norge i 2 uker hvor jeg vet det ikke blir noe spinning, så da må skjerpes disse dagene nå før jeg reiser. Jeg har bare godt av det. Og deilig er det og faktisk.

3 comments:

Lilleyam said...

Du står fortsatt på du, trimmer og trimmer :-)

Jeg er langt fra like flink, men jeg var i alle fall på en skitur i går :-)

Lilleyam said...

Neimen :-) Jeg fikk det til jo :-D Jippi!!

Line said...

Se der ja, der fikk du det til. Mulig det er litt knot til å begynne med, men når man først får det til så går det greit. Hyggelig at du stikker innom.

Jeg prøver å trimme, må komme i form igjen. Har ikke gitt opp drømmen om å løpe maraton en dag, bare bruke litt lenger tid.

Related Posts with Thumbnails