8.12.09

Kreativ

I dag er det helligdag her nede i Østerrike, selv om alt så og si er åpent. Men det betyr ihvertfall fri fra jobben i dag og tid til å være kreativ.

Jeg prøver å lage noen av julegavene i år, og forrige uke var jeg og en venninne og malte keramikk. De har et par steder som heter Madebyyou.at her nede hvor man kan kjøpe ferdig laget keramikk og male den. Den blir da brent og man henter etter et par dager.

I dag var vi der igjen for å male litt, resultatet ser jeg på fredag, men her er forrige ukes resultat.


Smørfat med lokk og smørkniv

Dette skal bli julegave til mine besteforeldre. De leser ikke bloggen så det er trygt å si her hihi. De har alt, så da får det bli noe slik.

Jeg mangler enda et par julegaver, men har oversikten. Dagene løper avgårde med stormskritt, men jeg er veldig klar for ferie. Enda noen ting som skal fikses, men det skal gå greit.

Slapper av inne og nyter fridagen, ute pøser det ned, hverken jeg eller pelsen har lyst å stikke tåen utenfor.

No comments:

Related Posts with Thumbnails