27.11.09

I dag er en typisk dag...

...hvor jeg normalt sett hadde vandret inn i første butikk, kjøpt alt jeg kom over av sjokolade og annet godis, gjemt meg i leiligheten og trykket alt i meg.

Men ikke i dag. Ja, jeg har hatt en elendig dag til nå, men trangen til å gjøre det som nevnt over er ikke der. Jeg var innom en matbutikk fordi jeg så etter noe annet, og jeg gikk ikke en gang forbi hyllene med sjokolade. Det var ikke et bevist valg, men tanken falt meg ikke inn.

Grunne til dette må jeg legge mye på slik jeg spiser nå. Suget på alt godt er så og si borte. Og de gangene jeg har lyst på noe så finner jeg noe jeg kan spise og tar en liten bit av det. Og så ferdig med det. En liten bit er nok og at jeg er i riktig Head Space. Og det er utrolig deilig. Og jeg er faktisk ganske stolt av meg selv.

No comments:

Related Posts with Thumbnails