27.11.09

Egg og bacon...


...til frokost er perfekt. Jeg gjør det alt for sjeldent, orker ikke å stå ved stekepanna om morgenen. Men så kom jeg på at jeg kan jo bare hive alt i en langpanne og så kan det steke mens jeg gjør meg klar. Kjempe enkelt og tar 2min å hive det i panna. Og så er det utrolig godt.



Ellers så er det nå 10 uker siden jeg bestemte meg for å gjøre lavkarbo igjen. Og på den tiden har jeg gått ned akkurat 15kg. Jeg hadde ikke håpet på så mye, og overhode ikke planlagt så mye, men er selvfølgelig kjempe fornøyd med det tallet.

Jeg hadde nok å ta av da jeg startet så det gikk raskt i begynnelsen. Det går saktere nå, men det er helt greit. Dette er ikke en sprint, men et maraton. Og jeg har under denne tiden så og si aldri følt at jeg har vært på noe diett eller slankekur. Noe som er utrolig deilig.

Om 3 uker reiser jeg til Norge for å feire jul. Gleder meg.
Håper alle har en kjempe flott fredag, det er helg dere.

No comments:

Related Posts with Thumbnails