24.11.09

Folk klager....

Jeg skal ikke si at jeg aldri klager, og i perioder klager jeg nok mer enn nok. Men når folk klager på det samme hver bidige dag så blir jeg lei.

Jeg sitter på et stort kontor med 3 eldre herrer. Hver enste dag er det samme leksa som går igjen.

  • Kommer inn døra og sier morgen
  • Tar av seg yttertøyet og klager på været (Det er for varmt, for kaldt, for vått, for tørt etc. Nå i det siste hvor vi har hatt det varmere enn normalt her nede så har det vært mye klaging.
  • Skrur på PC'en
  • Begynner å klage på den. (For treg, skal installere noe igjen, må starte på nytt igjen, kommer ikke inn her og der)
  • Neste kommer og samme regla begynner igjen.
  • Siste kommer og det er samme lista på nytt.
Nå begynner jeg å bli lei. Jeg forsøkte i dag å si noe om at det måtte da være bedre enn 3 uker med regn. Hvor jeg da fikk høre at det var mye bedre med riktig temperatur og regn enn opphold og fint vær og varmt.

Jeg skal heretter lukke ørene. Jeg er i godt humør om dagen, ting ser lyst ut, og har ikke lyst å bli dratt ned av negativitet og klaging. Og når man da klager på flisespikkeri....nå er det nok.

No comments:

Related Posts with Thumbnails