25.11.09

Mett med fett

Det er ihvertfall sikkert. Jeg har økt mengden fett jeg spiser i maten betydelig den siste uka, og selv om jeg ble fort mett før, skal jeg love deg at jeg blir mett nå. Og det ganske så fort.

Jeg spiser 4 måltider om dagen, første kl 6, snack kl 10, lunsj kl 1230 og middag kl 18, prøve å spise litt før, men det er sjeldent det går. Jeg spiser saktere enn før, samt betydelig mindre enn før. Det er veldig deilig. Jeg sliter litt med å huske at magen orker ikke alt som øynene vil ha og som jeg tidligere spiste.

Det som og er morsomt er at før kunne jeg fortsette å spise selv om jeg var mett, fordi det var godt. Det skjer ikke lenger. Er jeg mett så er jeg mett, og ikke noe mer skal ned.

Maten smaker mye bedre, den metter raskere og lenger og jeg føler meg piggere enn på lenge. At jeg har gjort et riktig valg, det er helt sikkert.

No comments:

Related Posts with Thumbnails